niedziela, 21 kwietnia 2013

Troche słońca

Cześć Kochani!
Ufff jak gorąco!
Jest cudownie, weekend - słońce - świadomość że tylko tydzień i długi weekend majowy!
Mój w tym roku trwa 20 dni:)
Do 10 mamy wolne w szkole bo trwają matury, a potem przyjeżdżają do nas Niemcy, bo w tym roku uczestniczę w wymianie polsko-niemieckiej.
Dzisiaj w mojej miejscowości odbywał się bieg, w którym miałam zamiar brać udział, ale gdy zobaczyłam trase i to że większość drogi jest pod górę, to zwątpiłam w swoje siły.. i mam nadziję, że dam radę pobiec w nastepnym roku.
A to kilka zdjęć z dzisiajeszego dnia, zaraz znowu wychodzę bo nie mogę tak siedzieć w domu, gdy takie piękne słońce za oknem!










Bluzka- Cropp
Kurtka- Stradivarius
Spodnie- Reserved
Buty- Camaieu





Maggie!

1 komentarz:

Każdy komentarz jest ważny, dziekuje za te pozytywne jak i negatywne;*