wtorek, 7 maja 2013

tulipanowo

Cześć wszystkim!
Gdy deszcz za oknem większość czasu siedzę w domu, albo idę na zakupy.
I tak właśnie przez ostatnie dni kupiłam naprawdę dużo ubrań, więc niedługo nowe stylizacje:)
Weekend majowy minął mi bardzo szybko, w pracy..
Ale na szczęście mam jeszcze tydzień wolnego, a potem tydzień na wymianie polsko-niemieckiej.
Więc do szkoły wracam dopiero 20maja dosłownie tylko na 2 tygodnie.
Dzisiaj trochę więcej słońca, więc dzień spędziłam na działce i już czuję jak zaczyna mnie piec skóra.. takie uroki uczulenia na słońce:(
Własnie zerwałam kilka pięknych tulipanów do domu i idę robić tortille.
 
Dzisiaj kilka zdjęć, które powstały w wyniku nudy, tak to jest jak robi się wszystko, aby tylko się nie uczyć!
 
 
 
 

 






 Maggie!

1 komentarz:

Każdy komentarz jest ważny, dziekuje za te pozytywne jak i negatywne;*