wtorek, 16 lipca 2013

Moje paznokcie i odżywka eveline 8w1

Dzisiaj mały post o moich paznokciach, przy których miałam wiele problemów zanim dowiedziałam się o odżywce z eveline.
Długo męczyłam się z pękającymi, łamiącymi i bardzo słabymi paznokciami..
Tak jak widać na pierwszym zdjęciu (zrobione 3 miesiące temu) miałam okropne paznokcie, krótkie, nie mogłam w życiu ich zapuścić..
A jak chyba każda kobieta chciałam mieć długie, ładne, silne paznokcie.
Zaczęłam używać odzywki bez większych nadziei ponieważ już wcześniej robiłam prawie wszystko, co mogłoby wzmocnić moje paznokcie.. bez zadowalających efektów.
Ale widząc, że po 2 tygodniach stosowania, żaden paznokieć mi się nie złamał, postanowiłam zrobić zdjęcie i czekać z nadzieją że za jakiś czas będę mogła pochwalić się swoimi długimi paznokciami.
I tak stało się dzisiaj po 3 miesiącach wreszcie mam to na co czekałam, paznokcie nie łamią mi się w ogóle są twarde i rosną bardzo szybko.
Także polecam z całego serca odżywkę czy to bezbarwną 8w1 czy też czerwoną 6w1.








Maggie

4 komentarze:

  1. O tak ta firma ma cudowne odżywki do paznokci :) jeszcze się na nich nigdy nie zawiodłam, a paznokcie mocne długie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam tą odżywkę, ale czerwonej jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czerwoną kupiłam bo potrzebowałam trochę koloru, też jest świetna :)

      Usuń

Każdy komentarz jest ważny, dziekuje za te pozytywne jak i negatywne;*