poniedziałek, 15 lipca 2013

exchange part I Poland

 
 
Czeeeść!
Tak jak obiecałam po otrzymaniu wszystkich zdjęć z wymiany kilka tutaj wstawiam.
Ogólnie nigdy bym się nie spodziewała że wymiana będzie tak zajebista.
Zapisując się miałam obawy że ludzie nie tacy... że to i tamto.. NIEPOTRZEBNIE
Było naprawdę wspaniale.
Cudowni ludzi, kótrych nie zapomnę do końca życia, ciekawy choć trochę za długi plan zwiedzania i świetne imprezy czy to u nas w Polsce czy w Niemczech.
Podszkoliłam swój język, poznałam nowe miejsca, piekne Niemcy- całkowicie inny świat.
Mieszkaliśmy w miejscowości Schranberg niedaleko granicy z Francją i Szwajcarią.
Poprzez podróże często zmienia się nam podejście do życia.
Moje też się zmieniło diametralnie..
Jutro część druga zdjęć z Niemiec:)
 
 





 
 
 
 









 
 



 







 


 


 
Maggie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest ważny, dziekuje za te pozytywne jak i negatywne;*