wtorek, 8 października 2013

Kosmetyczne nowości

Ostatnio zamówiłam tusz do rzęs z avonu, przyznam się że jedynie z ciekawości, gdyż na każdym kroku widziałam reklamy z ich głównym udziałem.
Powiem tak, maskara bardzo podkręca rzęsy, jeśli ktoś ma tak jak ja rzęsy "proste" jest ona idealna.
Ale czy ja wiem, czy ten oryginalny uchwyt jest taki poręczny?
Z tuszem zamówiłam również korektor pod oczy i powiem szczerze że był to najlepszy korektor jaki miałam, no ale właśnie był.. bo bardzo szybko się skończył.
Nigdy nie używałam szminek, zawsze były to jedynie pomadki ochronne lub te, którym zapachom nie da się oprzeć.
Ale gdy dostałam tę szminkę na urodziny, zakochałam się od pierwszego pomalowania ust, jest cudowna!
Kremy BB to z pewnością moje ulubione, uwielbiam ich konsystencje i to że cudownie maskują niedoskonałości, bardzo dobrze przy tym nawilżając skórę.
Ten z Nivea jest moim kolejnym i nie widzę jakoś dużej różnicy pomiędzy nim, a np. tym z Garniera.
A co do Garniera to firma to "wypuściła" na rynek ostatnio nowe kremy, moim ulubieńcem jest krem-sorbet.

Maggie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest ważny, dziekuje za te pozytywne jak i negatywne;*