poniedziałek, 24 lutego 2014

Motywacja do działania!

  Nie wiem jak Was ale mnie do pracy nad sobą, a dokładniej nad swoim ciałem motywują zdjęcia innych pięknych, zdrowo wyglądających i szczupłych kobiet.
Kocham jeść i czasami mam gorsze dni kiedy nie mam w niczym umiaru, oglądam te moje fit inspiracje i to właśnie one działają na mnie do tego stopnia, że potrafię ruszyć tyłek z kanapy, odłożyć jedzenie i zacząć ćwiczyć.
Dzisiaj chcę się z wami podzielić moją największą motywacją, mam nadzieję że zadziała na was jak na mnie ;)


















































Maggie

2 komentarze:

  1. Super, motywacja najwazniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaa!! takie zdjecia potrafią zmotywować-rewelacja!

    www.ohhmatty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny, dziekuje za te pozytywne jak i negatywne;*