środa, 30 kwietnia 2014

Moja matura - przygotowania

Za 5 dni matura i w przerwie w nauce dodaję kilka zdjęć, jak i z czego się uczę.
Motywująca kartka, na której odliczam dni do matury przeraża za każdym razem gdy na nią spojrzę.
Segregatory to chyba najlepszy sposób na uporządkowanie kartek i wszystkiego co zbieramy, nie musząc tego przepisywać.
Od dwóch tygodni biorę sesję, która ma mi pomóc w koncentracji.. i szczerze nie widzę jakiejkolwiek różnicy.
Oglądam mnóstwo filmików jak przygotować się, pokonać lenistwo i przede wszystkim nie stresować się. Polecam, jest tego od groma na youtubie.
Otoczona ze wszystkich stron książkami i notatkami idę uczyć się dalej.
Wszystkim tegorocznym maturzystom życzę powodzenia.
Trzymajcie kciuki ;)














Maggie

3 komentarze:

  1. Ja przed swoją maturą to uczyłam się może na tydzień przed :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też pisze jutro kciuki, więc wiem, co przeżywasz :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny, dziekuje za te pozytywne jak i negatywne;*